923 inlägg.
Som ni numera vet så kommer klubben att försvinna. När ni nu besöker klubben en sista gång och ser någon möbel eller annan sak lämna ett vettigt bud på saken så får ni köpa den av klubben. Detta gäller bara er som kommer till klubben innan den 30/6. Välkomna att göra en sista natt med gänget. Vnl Bossen
Synd att ni ska stänga. Då får man inte njuta av lady d något mer. Kommer gärna om det är något par eller kvinna som ska dit en sista gång
Hejsan hoppas på trevlig kväll nu i dag . Par , bikillar tjejer för en härlig kväll
Vad tråkigt att höra. Har själv inte besökt klubben på ett bra tag, men det blir såklart svårt att hålla på med klubbbesök när man själv blir av med jobbet och hela tiden får ersättningen sänkt också.
Hyresvärden verkar inte heller vara speciellt tillmötesgående tyvärr.
Jätte tråkigt, är det pga ekonomin eller?
Viktigt Meddelande den 30 juni stänger clubbarna paradiseswings Crazyhot och Magicinn porten för gott. Clubb ledningen tackar alla medlemmar och gäster för de 18 åren som ni varit gäster på dessa fantastiska clubbar.
Till er alla som har ett giltigt medlemskort i paradiseswings 2026 skall vara vaksamma för ni kan eventuellt erbjudas medlemskap i en nyöppnad clubb men på annan ort vi återkommer om detta. Trevlig sommar önskar vi er alla. Mr_Sado med LadyDi
När kan man räkna med att det finns par och kvinnor på klubben. Var väldigt tomt sist jag var där . Nog för det var gb med en kvinna. Men trodde faktiskt det skulle finnas flera där
Någon trevlig kvinna som vill göra sällskap på DoubleClub 6/6 eller Sexigt under 13/6?
Du hittar mig på Hemligg för kontakt.
Huvudsaken är din nyfikenhet så du kan vara allt från helt oerfaren att gå på klubb eller van besökare. // KN
Ska vi ses i kväll?
Är det försent att anmäla sig till ikväll och kommer det någon/några? Ser lite tunt ut i gästboken.
villnu9 på kik om ngn vill höra av sig innan
Siktar på att komma på supermixen
Är vi fler härliga människor som dyker upp tro?
Hej alla, vi kommer pp supermixen lördag, hoppas på mycket folk
Nån komma imorn eller
Nya bud - Herr och fru Gronk kommer på fredag 29/5. Vi är där från öppning och några timmar..
Någon som kommer till klubben ikväll?
Några sköna människor som ska besöka klubben ikväll?
Jag kommer till klubben imorgon lördag!
Någon annan som ska dit?
Hej. Jag kommer planera mitt första besök nu på lördag! Några trevliga kvinnor som kommer?
Halloj! Några trevliga kvinnor/par ikväll?
Cotech på BC
Halloj! Några sugna par eller kvinnor på besök ikväll?
Cotech på BC
