923 inlägg.
Kommer imorgon till mixkväll 17 års jubileum. Övernattar på First Hotel City. Träffas gärna innan eller eftet festen om nån vill umgås. Jag finns både på BC och DC
Mitt medlemskort har gått ut. Är det några problem inför lördagen?
Hej hopp alla.
På lördag den 24/5 är de 17års jubileum o h supermix. Ni som har tänkt att komma göra en prova på INNAN ni kommer och vissa den idörren så blir de inget krångel och dom som är medlemmar ta med medlemskort ( ett måste). Vissa även mailet så att ni är godkända av kontoret. Tack
Respekt & Love❤️❤️❤️
Hej! Vi kommer för första gången på lördag. Spännande att det är jubileum.
Säg gärna hej och hojta till om ni vill ses innan. Kommer övernatta på plaza.
Samma namn på bc.
På lördag kommer vi och grattar klubben som fyller 17 år. Hoppas på mycket kåta människor då.
Puss och nyp.
cenik3
Jag dyker upp på lördag.
Hoppas få träffa många härliga människor.
Kram C
Hej!
Dyker upp på lördag och hoppas på en kanonkväll med många härliga par och singelkvinnor.
Kram
Kommer på jubileums festen den 17/5
Dax att återigen uppdatera medlemskap
Samma nick på BC
Jag kommer på jubileumsfesten
/Petra
Vi besöker PS lördag nästa vecka, 17:års jubileum. Ser fram emot en skön och kul kväll. Samma nick på BC.
Några som ska träffas ute på stan innan supermixen? Vi bor på hotell i stan och är sugna på lite drinkar innan och träffa nya vänner
Är det några som kommer på supermixen när klubben firar 17 år? vi vill gärna träffa ett bisexual par som vill njuta med oss. Skriv gärna här
Hallåj alla kåta och glada. Idag står Lady bakom baren och njuter av alla som kommer så kom in. De är lördag och ruggit ute.
Respekt & Love ❤️❤️❤️
Hej,
tänkte mig ett besök till kvällen;
jobbar till 18 i stockholmsområdet men insläppet är väl till 21 va?
Önskar fröken-s med sällskap ytterligare manligt tillskott i ensembeln får ni gärna höra av er "offwhite" BC
Hej snart sommar å dax att bada i naturen bor i åkerstykebruk finns då något trevligt ställe att naken bada på . Å ha lite trevligt mvh en som älskar bada .
Hej. Vi är 3 personer ( 2 tjejer och 1 kille) som tänker besöka club Magic i morgon fredag. Vi hoppas det blir fler som kommer under kvällen.
Hej , jag och min fru 31 och 27. Vill komma men vi önskar kontakt med ett par som brukar gå dit . För lite vägledande samtal ! Kontakta oss gärna på BC där heter vi "Cinco9497"
Svar på frågan varför vi bytt tema den 10/5 .
Det var bara 5 personer som ville äta mat , medan det var 20 personer som ville komma utan tvång till att äta , så vi gör om och gör rätt. Swingers av dagens kaliber vill inte mysa med att äta mat ihop. Vi kör det sena insläppet och förlänger det så det blir insläpp mellan kl 20.00 fram till kl 23.00 så ni tjejer hinner med att sminka och göra er fina . Tjejer och tjejen i paret har ÉN gratis dryck i baren som rabatt också denna kvällen Varmt välkomna
VIKTIG!
Den 10/5 swingersfesten utgår pga dåligt intresse.
Klubben bjuder in till ett sommar äventyr vi kör Temat SEXIGT UNDER i stället.
PAR OCH SINGELTJEJER får en valfri rabatt i baren denna kvällen.
Ändrade planer har gjort att vi kommer till klubben ikväll! Vi ses där!
bikers
